ikonlar

Icon Icon Icon Icon



20 Ekim 2015 Salı

Ekim Ayı Alışverişimiz : Flormar ve Douglas


Merhaba! 
Beni Instagram'dan takip ediyorsanız, yukarıdaki resmi tanımışsınızdır.
Ablamla birlikte yürüyüş yapmak ve yemek yemek amacıyla dışarıya çıktığımız zaman en azından ablam için bir elbise, benim için bir kozmetik ürünü alıp dönerdik, şimdi en az birer tane kozmetik ürünü alıp dönüyoruz. "Highlighter, oje, far... Senin yüzünden ben de alışmaya başladım.." diyor kendisi. Ben de ergenlik yıllarımda onun ve büyük ablamın kozmetik ürünlerini deneye deneye makyaja merak duymaya ve alışmaya başlamıştım. Ödeştik ;)

Bu kısa hikayeden sonra hemen konuya geçeyim. Douglas'a aklımızdaki bir parfümü denemek amacıyla, Flormar'a en yeni koleksiyonlarından birkaç ürün denemek amacıyla girdik ve ortak kullanıma açık birkaç ürün aldık : 


Dazzling Eyeshadow (Parlak Far) : Islak ve kuru olarak kullanılabilen bu farlar için,
Flormar'ın tanımı: Pürüzsüz ve gerçek renk veren saf pigmentler ile kombine edilmiş mükemmel dokudaki eşsiz göz farı. 
Benim tanımım : "Far sürmeyi beceremeyip göz kapağına boca edeceklere özel tasarlanmış ışıltısı ayarlanmış göz farı". Ne demek istediğimi daha sonra bu ürünü incelemek için yazacağım yazımda anlatacağım.
Farların, aydınlatıcı olarak kullanılabilecek açık renkler ve koyu renkler içeren renk seçenekleri mevcut. Bizim tercih ettiğimiz renk : 07 Drama Queen  Fiyatı: 24.90 TL

Eyebrow Design Kit (Kaş Şekillendirme Seti) : İçerisinde, kaş tasarımı esnasında bir kaşın ihtiyaç duyabileceği her şey mevcut. Rengi : 04 Dark  Fiyatı : 21.90 TL


Bronzing Powder Face&Body (Bronzlaştırıcı Kompakt Pudra) : Çamur görünümlü bronzer Bahama Mama'dan sonra turunculuk içerdiği için beğenerek ve sevinç nidaları eşliğinde aldığımız bronzlaştırıcı bu pudranın boyutu neredeyse kafam kadar. Rengi : BR03 Sun Power Fiyatı : 30.50 TL

Sugar Candy Nail Enamel : Sugar Candy ojeleri denememiştik, mavi yarı şeffaf baz üzerine mavi simli bu ojeyi görünce denemek istedik. Rengi : SC05 Blue Jellybean Fiyatı : 3 TL

Fırça Seti : 75 TL ve üzeri harcamalara verilen hediye. Sırf bu fırçalar için birkaç kez daha alışveriş yapabilirim, böyle seyahat boyu kompakt kitleri çok seviyorum. Fırça setini de satışa koysalarmış keşke.

 Flormar yeni koleksiyonlar çıkardıkça artan ürün seçenekleriyle ciddi anlamda beğenimi kazanıyor. Özellikle ambalaj kutularına gösterdikleri özen hoşuma gidiyor. Eyecatcher koleksiyonundaki göz ürünleri kutularının rengine, dizaynına, ve kadife detaylı dokusuna bayıldım. Ürün ambalajları için ne yazık ki aynı şeyi söyleyemeyeceğim; bronzer pudrayı, farı ve kaş kitini açarken birer tırnak ucu bağışladım. Özellikle farın ambalaj kalitesinden söz edemiyorum, seyahate götürülmeyecekler ve makyaj çantasına atılmayacaklar arasında zirveye yerleşti. 


Estee Lauder Maximize Your Lashes - Maskara Bazı ve Maskara : Sumptuous Extreme rimeli daha önce kullanıp beğenmiştim. Deneme boyutundaki maskara bazı ile maskarayı set halinde satın alma fikri hoşumuza gitti. Fiyatı : 29.00 TL

Versace Cyristal Noir: Douglas'a ablamın merakı ve biten parfümünün yerine yeni bir tane almak istemesi nedeniyle DKNY Be Delicious'ı denemek için girmiştik fakat kokusunu satın alacak kadar sevemedik. Satış personelinden parfüm önermesini istedik ve önerdiği parfümleri eleyerek Cyristal Noir'e geldik. Yaz aylarının ortasında deneyip kokusuna bayıldığım fakat evde bitmeyi bekleyen parfümlerimizin olduğunu hatırlayıp satın almayı gereksiz bulduğum bu kokuyu, ablamın biten parfümünün şerefine satın aldık. Fiyatı : 267 TL 

Önümüzdeki günlerde çok beğenerek satın aldığım ürünlerin incelemelerini ve "Parfümlerim" konu başlıklı bir yazı yayınlayacağım. Bu alışverişteki ürünlerden incelemek istediğiniz ürünleri yorum olarak yazarsanız sevinirim.

Sevgiyle kalın.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder